Objavil

Omega 3 – zakaj se jih splača vključiti v prehrano

Omega 3

Omega 3 nenasičene maščobne kisline, ki jih najdemo v ribjem olju, so za naše telo esencialne. To pomeni, da jih telo samo ne more zgraditi in jih je potrebno pridobivati s prehrano

Zadnja leta se pojavlja vedno več raziskav, ki razkrivajo blagodejne, zdravilne učinke omege 3 na naš organizem. Ravnovesje nenasičenih maščobnih kislin v našem telesu pa je še kako pomembno, saj vpliva na nemoten razvoj in rast. Posebej pomembno vlogo pa igra predvsem pri nemotenem delovanju možganov, oči in živčevja.

Uporaba omega 3

Omega 3 se uporablja pri zdravljenju številnih zdravstvenih težav, vključno s srčnimi boleznimi, depresijo, anksioznostjo, Alzheimerjevo boleznijo, visokim holesterolom, artritisom, diabetesom… 

Zdrave nenasičene maščobne kisline naj bi pomagale tudi pri izgubi in nadzorovanju normalne telesne teže, izboljšujejo plodnost, ohranjajo energijo in pomagajo lažje prebroditi nosečniške težave, hlrati pa koristijo tudi razvoju zarodka in spodbujajo kognitivne sposobnosti. Dokazano je, da naj bi dodajanje omega 3 v prehrano nosečnic zmanjševalo pojav anksioznosti, motenj pozornosti ter impulzivnega vedenja pri malčkih in otrocih.

Nekaj pozitivnih učinkov uživanja Omega 3:

  • Imunski sistem: ribje olje v kombinaciji z antioksidanti krepi imunski sistem.
  • Bolezni srca in ožilja: ribje olje vsebuje protivnetne lastnosti, ki preprečujejo nastanek tovstnih bolezni.
  • Depresija: uživanje ribjega olja zmanjšuje depresivne simptome tudi do 40%.
  • Rak: ribje olje preprečuje nastanek metastaz in zmanjšuje možnost za porast rakastih celic predvsem na prostati, dojkah in debelem črevesju.
  • Sladkorna bolezen: pri sladkornih bolnikih zmanjšuje možnost upada kognitivnih sposobnosti.
  • Alzheimerjeva bolezen: esencialne maščobne kisline so bistvenega pomena za delovanje možganov in lahko upočasnijo upad kognitivnih sposobnosti.
  • Očesne bolezni: ribje olje odpravlja suhost in druge s starostjo povezane bolezni očes, kot je npr. siva mrena.

Pomanjkanje nenasičenih maščobnih kislin povzroča:

  • Pojav prhljaja in redkejših las,
  • srčno obolenje,
  • ekcemi in starostne pege,
  • debelost,
  • matabolični sindrom…

Priporočljivo je dnevno jemanje 1000mg kakovostne omege 3 v kapsulah. Preden se odločimo za nakup, si pridobimo informacije o izvoru, sestavi in kakovosti izdelka, ki mu bomo zaupali. Pozornost pri tem kar vnašamo v svoje telo ni nikoli odveč. Kadar se odločamo za nakup omege 3 v kapsulah najprej preverimo:

  • iz katerega ribjega olja so sestavljene,
  • kje so bile ribe ulovljene,
  • za kakšno koncentracijo ribjega olja gre in
  • kakšno je razmerje med EPA in DHA nenasićenih maščobnih kislinah, ki so ključnega pomena kadar gre za prehransko dopolnilo omega 3 (najboljše je razmerje od 2:1 do 3:1).

Blooms omega 3 kapsule so 1000mg, tri kapsule vsebujejo kar 540mg EPA in 360mg DHA nenasičenih maščobnih kislin. Vsebujejo predvsem lososovo olje, ostali procenti olja pa so pridobljeni iz drugih modrih ribic, ki so pred ulovom prosto plavale v razmeroma še neonesnaženih avstralskih in novozelandskih morjih.

Ulovljene so bile manjše in se zato v svojem življenju še niso imele priložnosti najesti težkih kovin, ki so lahko prisotne v morjih. Dodatno pozitivno lastnost pa predstavlja tudi dejstvo, da se vam po zaužitju Bloomsovih kapsul ne bo neprijetno spahovalo po ribjem olju, četudi jih boste vzeli še pred zajtrkom.

Primerne so tudi za vse alergike, otroke, noseče in doječe mamice, saj ne vsebujejo nobenih konzervansov, aditivov, barvil, sladkorja, glutena, laktoze ali soli.

Vaše telo bo kaj hitro pokazalo kako hvaležno vam je, da ste se odločili v prehrano vključiti zdrave nenasičene maščobne kisline, ki jih samo ne more pridelati!